Ebruk42 doğumda covid testi yapılmıştı. Pozitif çıktı bebeğimi aldılar yanımdan. Ama ben hasta değildim evden çıkmadım bi yanlışlık vardı. Ertesi gün tekrar test yaptılar negatif çıktı. Bugün de testi tekrarlamaları gerekiyomuş. 2 negatif görünce taburcu edeceklermiş. Tekrar test yaptılar sonuç bekliyoruz. Bebeğimi hala vermediler kokusunu bile çekemedim 😭