Hemsirehanimmmm GUBILIK bende kullanmadım pudra ama illa ki kullananlar vardır, inşaallah bir an önce bırakırlar kullanmayı
Mommy_ Zaten artık pudra hiçbir şekilde önerilmiyor. Hiçbir markanın pudrasını almamak gerek ama talep olduğu için hala üretiliyor malesef 🤦🏼♀️
Mommy_ Hemsirehanimmmm Aah aah annelerimiz bu konuda nedense biliçsiz davranıyorlar. Asbestozisin nasıl bir hastalık olduğunu bilseler ellerini sürmezler ama işte. Sadece bu markada asbest varmış diğerlerinde kimbilir neler vardır.
Hemsirehanimmmm Mommy_ öyle gerçekten keşke daha dikkatli olsak, paketli ve işlenmiş ürün daha az kullansak özellikle bebeklerimiz için kullandığımız sabun, şampuan, krem, ilaç okusak araştırsak. Hepsi bizim elimizde.
Nursah06 MrvLina Instagram da mühendisin oğlu var o bütün ürünleri inceliyor canm ordan istediğin ürüne bak
Zeyzey06 GUBILIK neden kullanilmamalı. Ben bu markanin urunlerini hic kullanmadim. Bazi ulkelerde yasak zaten bunu bildigim icin. Ama genel olarak neden zararli goruyorsunuz merak ettim.
GUBILIK Zeyzey06 ben gormuyorum. Icerıklerı arastıracak mesleki bilgiye sahıp degılım. buyrun; https://www.anneysen.com/bebek/makale/bebek-bakimi-bebek-pudrasi-hakkinda-bilmen-gerekenler_11442