AsyaRavza Benim oğlum da sık kabız olan bi çocuk en son 2 hafta önce oldu. Kakasini yapamadığı için içerde sertleşiyor dışkısı ve her ıkındığında canı acıyor bu da kısır döngüye sebep oluyor. Psikolojik olarak canı acıdığı için tutuyor kakasını yapmıyor daha da şiddetleniyor kabızlık haliyle. Biz de bir sürü şey denedik ama yapamadı en son lavman yaptık zorla ağlaya ağlaya yaptı yavrum 😓 doktora da götürdük lavman, probiyotik ve bağırsak düzenleyici şurup verdi. Hemen düzelmesini, düzene girmesini beklemeyin dedi. Düzenli olarak kullandım ilaçları ve yedirdiklerime çok dikkat ettim 10 günde zor kendine geldi. Şimdi çok şükür rahat ve düzenli yapmaya başladı. Size tavsiyem kesinlikle doktora gidin yapmanız gerekeni en iyi onlar söyler. Kızınız çabucak kurtulur inşallah kabızlığından 🤲🌼