Merhaba anneler, emzirirken saç bıyamadan ziyade açtırma işlemi hakkında ne düşünüyorsunuz doktorlarınız ne diyor ? Ben mastit oldun 5 gün antibiyotik iğne kullanıcam bu sebeple bebeğimi emzirmiyorum 5 gün doktorum böyle söyledi. Acaba diyorum bu 5 günlük sürede açtırsam etkiler mi sütümü sonrası için ? Şimdi zaten veremiyorum ama sonrası için illaki boya isticek diplere. Siz neler yapıyorsunuz ? Benim kadın doğum doktorlarımdan biri hamileyken ve Emzirirken boya yok dedi diğeri sorun olmaz dedi. Çocuk doktoruda boya sütü etkiliyor olmaz dedi. Ayy kafam çok karıştı ama çok sıkıldım kendi rengimden karamele dönmek istiyorum artık 😔