466378 çok hareketli bir bebek değilse yetiyordur belki de, bize de dr bebekler fazla fazla içerler doyma hisleri yoktur ve fazlasını da çıkarırlar demişti ama bizimki de hiç kusacak kadar yemiyor mesela🙄 120den sonrasını denesek de reddediyor, ağzını açmıyor henüz 2,5 aylık olmasına rağmen. Devamlı kontrolünü yaptırdığınız güvendiğiniz bir dr u olsun, devamı çok da dert değil inanın. Üzmeyin hiç kendinizi💕