Arkadaşlar sekizinci ayımıza girdik dünden beri üstteki dişlerimiz zorluyor.oğlum normalde sakin bi bebek ama iki gündür çok huysuz ve ağlıyor sürekli kucak istiyor,hep memede,vücudunda isilik tarzı koparmalar oldu kimisi diş döneminde altıncı ay hastalığı diyor kimisi isilik diyor..üst dişler biraz daha ağrılı çıkıyormuş sizin bebeklerde durumlar nasıl?