Mrvdmrbkc13 Anneler bebeğim bir buçuk aylık sütüm yetmiyor diye mama veriyorum bebelac gold kullanıyorum şuan bebelac klasik sma kullandım fakat bebeğim aşırı kusuyor sizinkilerde böylemi yardım edin
Sevilay68 Mrvdmrbkc13 bizdede aynı reflu tanısı koyuldu bi ay geçmezse ilaç verim dedi ilaç verdi 2. Ayında ilaç da fayda etmedi bebekden bebeğe degisiyo tabi doktora götürün siz yinede en doğru bilgisi teşhisi doktor soyler
Alpcan Mrvdmrbkc13 Yanlış yönlendirmek istemem de mamadan da kaynaklanıyor olablir. Bi arkadaşım mamayı degistirince geçmişti. Geçmiş olsun bebişe 😙
Bengubaran Mrvdmrbkc13 benim kini görsenız 🤦🏻♀️ Kıyafet yetısremıyorummm artık önlük takıyorum sinirlenıyor😂😂 doktora götürdüm Çok şükür hersey iyi kusan bebek iyi olur dedı doktor👍
Sevilay68 Mrvdmrbkc13 bebeği gozlemdigin şekilde kusmalarini anlatiyon ne tarzda nasıl kustugunu bi ay takip ettirdi karin ultrasonu çektirdi öyle koydu teşhisi
Mrvdmrbkc13 Alpcan diger mamalarıda denedim sma aptamil bebelac kullandım hepsinde aynı oldu şimdi bebelac gold kullanıyorum ondada aynı
Mrvdmrbkc13 Bengubaran ay bilemiyorum ki işte ayni bende kiyafet yetiştiremiyorum öyle kusuyor ama ne bilim içim rahat degil keyfi yerinde herşey normal ama işte
Bengubaran Mrvdmrbkc13 Kusması yüzünden çok doktora götürdüm Kusan çoçuk İyi olur dedılerrr sağlığı gayet yerındeyse sorun yok kuzum bazı bebekler çok kusarmşşş