ElmaliTurtamm 1 - E7A8C69D-3B31-42E8-BB59-BC5F8E885507.jpeg image/jpeg(2.12MB) Kızımın saç derisi son bi kaç gündür böyle aşırı kafasını kaşıyo zeytinyağı falan sürdüm ama kar etmedi internetten baktım egzama olabilir diyo sizce nolmuş olabilir
elifiii ElmaliTurtamm alerji olmuş, ya sıcaktan ya da toka vs taktıysanız nikel alerjisi olmuş olabilir. yağ vs sürmeyi n iyi gelmez. Ilık su ile yıkayın, şampuan vs kullanmayın bir süre.
Yigitkomuz_ ElmaliTurtamm doktora götür bence cnm sıcaktan olmuş heralde terlemekten saçları falan varya mesela yağ suruyosunya o daha kötü yapabilir kuru tutulsa daha mi kolay geçer acaba
Eylulozlem1 ElmaliTurtamm 1 hfta once falan kızımın kafası da bu sekıldeydı sureklı kafasını kasıyor saclarını yolmaya calısıyrdı sanırım sıcaktan isilik olmus duş aldrdm icerıyı biraz serınlettm gectı vucudu da isilik olmustı kızımın biraz kalın gıydırmıstm galıba
ElmaliTurtamm elifiii ilk önce vücudunda hafiften isilikler oldu onlar geçti sonra saç derisi bu şekilde oldu ama sanki kafada bit olurda kaşınır ya öyle kaşınıyo
ElmaliTurtamm Yigitkomuz_ bilemedimki çevremde kime sorduysam zeytinyağı sür biraz bekle sonra yıka dedi öyle yaptım bende malum durumlardan zaten doktora gidemeyiz olmadı yarın açık eczane bulup sorsammı oda yanlış yönlendirirse orasıda var ama yavrum yazık çok kaşınıyo
Yigitkomuz_ ElmaliTurtamm eczaneye sor bklm cnm eminim bilirler en azından foto göster ben yaglaninca daha çok kurumasi yavaşlar ve daha çok kaşınır diye düşündüm geçen sene benmde boynumda saçlarımın değdiği yerlerde çıktı isilik loğusa dönemimde çok kötü kaşıniyo gerçkten ben pudra sürerdim kuruyunca daha az kaşınma gelirdi ama bebeğin saçında bisy diyemiyrm ama o kaşınma hissini çok iyi biliyorum
Ozlnd ElmaliTurtamm konak olursa zeytinyağı sürülür die duymuştum canım. Alerji olmuş sık sık duş alsa geçer mi acaba benim de kızımın yanakları böyle doktor şampuan vs kullanma sadece yeşil sabunla yıka dedi.şimdi biraz azaldı
ElmaliTurtamm Ozlnd acaba bendemi şampuan kullanmasam geçermi ama şampuanlada alakası varmı zannetmiyorum ki
ElmaliTurtamm Eylulozlem1 aynen vücudu isilik oldu geçti şimdi saç dipleri böyle sürekli duşta aldırıyom ama anlamadım
Eylulozlem1 ElmaliTurtamm ben sampuan la yıkadm cnm gectı sanırım havalar sıcak terliyor o yuzden de kafası kasınıyor bıde cok sacı yok ona ragmen kızımın
ElmaliTurtamm Mirzaaa gün aşırı duş aldım kuru tutmaya çalıştım bi kaş seferde zentinyağı sürdüm kimileride iyi gelmez demi ama hangisi daha etken oldu bilmiyorum sizdedemi aynı problem var