Merhaba hanımlar, 3 ay 11 günlük kızım var. Virüs dolayısıyla göz ve kalça testini yaptıramadım. Bayram sonrası cebeci hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Pandemi olmayan tek yer orası sanırım bana yakın (keçiörendeyim) hangi bölümden nasıl randevu alıcam, doktor seçebiliyor muyum, uzman doktorlar mı var pratisyen mi? Ücret farkı verip doçente falan gidiliyor mu? Bu konularda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim, şimdiden teşekkürler 🌸