Mathilda22 Evet maya da satılıyor.
Bakraçlık Sütü kaynamaya başlayınca hemen kapatıyorum,parmağımı yakmayacak sıcaklığa geldiği zaman bir kaseye kepçe ile süt koyuyorum biraz ve 1yemek kaşığı kadar maya ile karıştırıyorum.Daha sonra karışımı tenceredeki süte ekleyip güzelce karıştırıyorum ve mayalayacağım kaba döküyorum.
Bu arada fırını 5dk kadar çalıştırıp ısıtıyorum..mayaladığım kabı ağzı açık bir şekilde 4-5saat fırında bekletiyorum,sonrasında yine ağzı açık şekilde dolaba koyuyorum,birkaç saat sonra da yoğurdumun kapağını kapatıyorum,yemeye hazır hale geliyor🌸