ilk çocuğum ve ne yapacağımı bilmiyorum:(( 25 günlük olduk hiç bu durumla karşılaşmadık gece 12:30ta uyandı emzirmeye çalışıyorum 2-3 kere emip brakıyor ve ağlamaya başlıyor yine 2-3 kere emip ağlamaya başlıyor saat 3e kadar devam etti bu durum ve sürekli kusuyor lütfen bi bilginiz varsa cevaplayın