Yigitoglum_2 Elimi çok fena yaktım tencerenin kulpunu tuttun kızlar nasıl geçer 1 saattir geçmiyor soğuk suya tuttum yumurta skins batırdım yok .. sizin başınıza geldin mi nasıl geçer alev atıyor çok fena yim bebeğim de var sabaha geçmesi laximm
Emine7 Yigitoglum_2 babannem şeker sür derdi ben dememiştimm acısı gecmıstı bi dene istersen canım💁♀️
Ayazgizem2019 Yigitoglum_2 buz varsa buzdolabı poşetine koy elinin üzerine koy canım. Yada bi kovanın içine soğuk su ve buz koy elin hep o suda beklesin. Kremin varsa üzerine bol bol silverdin sür. Yoksa tek çare soğuk su ve buz
Mom0870 Yigitoglum_2 Silverdin krem, varsa anestol krem, kantaron yağı, buz aklıma gelenler bunlar çok geçmiş olsun
2019drnsu Suya tutma daha çok yanar çıkardğın zaman iki gün önce bende yaktım elimi silverdin krem varsa sür hep bitek o alıyor sızıyı buzdolabından çıkarıp sürüyorum soğuk soğuk iyi geliyor🤷🏼♀️
Pamuk_seker Yigitoglum_2 yanıklarda Sadece soğuk su ile yıkamanız tavsiye ederim onlarca başka hiçbir şey sürmeyin ilk yardım eğitimi aldım öyle yumurta yok patatesi sür şuna yatır buna batır Bunlar çok yanlış uygulamalar Sadece su ve buz başka hiçbir şey yapmıyorsunuz
Goktug4343 Bize eczacı kantaron yağını kendi vermişti. Ancak çiğ patates rendeleyip suyuyla koyabilirsin o nişasta yanık kremlerindede kullanılıyormuş… evet ilk yardım bunlara karşı ama şuan evde hafif yaralar için yapabilirsn