Hmdk aynısı bana da oluyor bebeğim 3 aylıkken regl olmaya başladım bomba gibi emen 6-7 saat uyanmayan çocuk tam doymadığı için uykuya dalamıyordu, uyusada hemen kalkıyodu süt sağmaya kalktım hiç süt gelmiyo şaştım kaldım. 1-2 gün mecbur mama verdik sonra regl bitince düzeld hemen anladım hormonlardan diye doktora sordum galactico diye bi damla kullanmaya başladım 2. Reglim başlamadan önce meyvesuyuma damlatıyodum göz kararı o iyi geldi. En azından miktarda azalma olmadı sorunsuz atlattık👍🏼