Zeydor borooshbaby insgrm sayfası var . Sağlık bakanlığından onayı var . Ergnomik ve aparatları var . Benim kurtaran ve Doğumdan sonra aldığıma pişman olmadığım tek şey bu aldığım kanguru oldu . Görünüş olarak diğer kangurular gibi kaba değil . Bacak kısmını bebeğe göre ayarlayıp m şeklini aldıktan sonra ve sırtı da c şeklini aldıysa bebek için sıkıntı Yok Demektir sizin de rahat edeceğiniz bi kanguru markası . Ben evde de yemek filan yaparken kullanıyorum 🤣 çok rahat ediyorum gerçkten . Resim paylaşma şansım olsa da paylaşsammm tavsiye ederim 👍🏻