Princesmotherr asiya karsi olmaniza bir sey diyemem kendi tercihinizdir. Ama sunu aciklayabilirim saglikli bebege virus asilanmasinin sebebi bebegin bagisiklik sistemine o virusu tanitmaktir. Bebek ilerde rota virusuyle karsilastigi zaman bagisiklik sistemi virusu tanidigi icin etkin bir sekilde savasabilsin bocalamasin diye yapiliyor. Tum asilarda ayni mantik var. O zaman hicbir asiyi yaptirmamamiz gerekirdi. O doktor nasil bir doktor anlamadim. Asinin yapilma amacini nasil bilmez bir doktor. Sasirdim dogrusu.