endil Demek ki fazla yediriyorsunuz.
Ayrica anladığım kadariyla kendi yediginizden veriyorsunuz. Salcasiz, baharatsiz, tuzsuz, az yağlı yemesi bebeginiz icin şu aylarinda daha sağlıklı olur. Bagirsaklarinin dengesinin bozulmamasi ve yediklerinin yararli olmasi açısından. Hoş, ne tarz yediginizi bilemiyorum ancak, paylaşmak istedim.