Anne21 5 aylık olduğunda yaptırdım , saat 17:00 civarı eve gelmiştik o gün biraz mızmızdı, saati gelince uyudu ertesi gün yüzüstü dönmeye çalıştı hep , doktoru arayıp durumu anlattım , dönmesine izin ver eğer döndüğünde ağlamazsa acısı yoktur dedi , dediği gibi de oldu , 3. Günde şişlik kızarıklık vs hiç bişey kalmamıştı , çok rahat geçirdik🥰