Kızım dolu dolu 14 aylık 15. Ayına girecek inşallah. Yaklaşık bir haftadır resmen birsey yemiyor. Çok yiyen bir çocukta değildi zaten ama en azından zorda olsa yediriyordum bir şekilde. Şimdi asla en sevdiği şeyi bile yemiyor sürekli ağzını kaçırıyor. Kendini öğürtmeye çalışıyor. Su su su başka birsey yok tek isteyerek yaptığı şey. Sürekli su içiyor. Ya acaba hasta mı yoksa sizde bu zamanlar da böyle şeyler yaşadınız mı ? 😔