Bebek111 bizde 2.5aylik olduk ancak düzeldik. Bende diyordum bu çocukta var bisey diye ama suan çevresini farketmeye başladı tepki vermeye başladı ağlamalar azaldı. Ama siz genede götürün bi dr nolur nolmaz hepsi aynı olucak diye bisey yok ama benim kızımda durmadan ağlardı, uyuyunca rahat ederdik, uyanık olduğu her dakka aglak bi haldeydi 1haftadir daha iyiyiz uyku düzenimiz yok gece 3te ancak yatiyo ama enazindan konuşurken bizi dinliyo ,