Pelin01adanam Kızlar mesela 1 numara mama 7.aya kadar verilirmi fazla kalırsa elde yada şöylede olabilir 2 numara mama 10.aya kadar verilirmi. Yani verirsek bi sıkıntı olurmu. Kilo alımı vs aynı olurmu. Cevap verirseniz çok mutlu olurum
Tatliskooo Pelin01adanam içimdeki vitamin ve mineral dengesi bebeklerin ihtiyaçlarına göre düzenleniyor o sebeple ay aralıkları var. 1 numara yetersiz gelebilir 7 aydan sonra . Ama verilmez DİE bi kural olduğunu sanmıyorum. Burdan uygun fiyata satarsanız ilgilenen anneler illa ki olacaktır bence ayına uygun kullanın çünkü ay ilerledikçe zaten kilo alımı da yavaşlıyor kilo sorunu yaşarsanız hep mamaya kabahat bulup kendinizi kötü hissedersiniz vicdan yaparsınız bu sefer de
Pelin01adanam MuhammedAmine yok hayır fazla değil sadece 2.el sitesi var oradan toplu olarak satıyor kadın ayrı vermior ve fiyatı çok uygun. Hesabıma göre 3 tane falan elimde kalıor o nedenle sordum.
Haticelif busradem501 yeni mama kullanmaya başlayan bi anne olarak nelere nasıl kullanabileceğini sorabilirmiiiyim 🤷🏻♀️
busradem501 Haticelif mama 6 Aydan sonra ek gıdaya geçtiğin zaman bazı besinleri inceltmek için kullanılabilir örneğin yumurta sarısı