Alyaerva bilemedim o zaman ya şöyle diyim eşimin ablasi ilk cocugunu ayırmış 6. Aydan sonra odasını ve şöyle demişti ben hamileyken, bebeğin sesini duyurabilmek için daha çok ağladığını onun duyup emzirmeye gidene kadar bebeğin uykusunun açıldığını ve sonrasında yaşına girdikten sonra falan psikolojik olarakta etkisini gördüğünü ve pişman olduğunu söylemişti. Şimdi ikinci çocuğu var onu ayirmadi mesela hiç anne yani beşik kullanıyordu 1,5 yaşında herhalde beşiği aynı odada anne yatağından ayrı yere taşıdı falan öyle