Derininannisi Merhaba anneler 1 yaşın da kızım daha önce hakmar dan kefir almıştım onu beğenip yemedi tadı da bi acayipti zaten geçen gün Migros’tan kefirzadem aldım sadesin dn onu severek içiyor kefir vermeyi düşünen annelere fikir olsun