Elifnur9822 Spinal sezeryan ile bir hafta önce bebeğimi kucağıma aldım. Göbeğimde aşırı bi kararma oldu çok kötü görünüyor. Sonradan geçer mi bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
Sdtcnby Elifnur9822 aynı dertten muzdarip durumdayım. İlk doğumum sezaryen oldum ve doğum çizgim olduğu gibi kaldı çare bulan varsa bir el atsın 😊
Sevoo97 Elifnur9822 ay benimde öyleydi banyodan sonra deri yumuşayınca tırnagımla cıkarttım 😃 bide ben hep öyle kalıcak sanmıstım banyodan sonra bi baktım dokundukça soyuluyor 😊
Elifnur9822 Birkoalaanasi iyice kese yapmayı deniycem. Her duşta mutlaka kese yaparım ama dediğiniz gibi hassas bi yer olduğu için hafif yapıyordum göbeğime
2bebeannesiii Elifnur9822 canım ben normal doğum yaptığım halde kararmıştı her banyoda keseledikçe geçti bi kaç ay sürdü tabi bu süreç
ElifAselMina Elifnur9822 benimde öyleydi ya o sezeryan dikisinin olduğu kısıma aynada bile bakamazdim. Bana ne oldu diye düşünür dururdum. Biraz sabret dikişlerin hissetmeyeceksin artık zaten o zamanlarda güzelce sıcak suda liflen soy bembeyaz oluyorsun 😰😅😅
elifiii Elifnur9822 zamanla gececek, her banyoda acitmadan hafif kese ve nemlendirici bir krem ile toparlarsiniz. 10. ayda benim o iz gitti tamamiyle. kahve ve sekerli peelinglerde ise yariyor.
Thesra Elifnur9822 Her duşta vücudunuzu lifleyin zamanla açıldığını o siyahlığın kir gibi çıktığını görüceksiniz