Bence sütünüzü sağıp bir bakın doymuyor olabilir çünkü çişini daha fazla yapması gerekiyor.. Bebeğim de cisi azalmıştı çok huzursuz ve uykusuzdu sütümün azaldığını farkettim. Mama takviyesine başladık çocuğun gözleri açıldı bezi hep dolu ve uzunca uyuyor.. Kaka için ben de 5 gün normal diyordum, çocuk cerrahı bir gün bile yapmasa fitil ver dedi şaşırdım, herkes farklı söylüyor. Gliserin kansuk fitil zaten sabun gibiymiş kaka yaptırıyor ve çıkıyor. Bütün ici temizleniyor yavrumun..