Arkadaşlar geçen gün A101’de denk gelince Çiçeğim marka beyazlar ve renkliler için çamaşır deterjanı aldım, 260 gram deneme paketi ve çoook memnun kaldım. Ace’nin Omo’nun çıkaramadığı lekeyi çıkardı ve kıyafetlerim yeni gibi oldu. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Paylaşmak istedim 😇