Eser3458 Merhaba 12 ay 22 günlüğüz yeni yeni adımlara başladık ama henüz tam anlamıyla cesaret edemiyor ancak koltuk ya da masa dolap gibi yerlerde yan yan adım atıp ilerliyor. 5 aylıktan bu yana çok hızlı emekliyor maşallah yani diceğim o ki emeklemek basitine geliyor inşallah zamanla yürümeye başlarız bizde 🤲🏻🥳 8 dişimiz var 9 ve 10. yoldalar 😬 heceleme konusuna gelince baba, mama, dede, annii bide ayy aboo aba offff cıss diyo kendince cır cır böceğim benim 🤭🤣
Oyun olarak kule, renkli toplar, kartlar, halka oyunları, aktivite masası yürüme arkadaşı vs. vakit geçiriyoruz 😍🌸 Su yu çok seviyor bazen banyoda kaplara su doldur boşalt oyunu veya oyuncak yüzdürme oyunu oynuyoruz. Hikaye kitabı, dergiler okuyorum ona ilgisini çekiyor daha sayamadığım bi çok şey var böyle böyle geçiyo günlerimiz gurbetçi olduğumuz için ve babamızda sürekli göreve gittiği için oğlum benim can yoldaşım,arkadaşım oldu çok şükür.. 🤲🏻🥰💞💛💚