Büyüdü her şeyin farkında hemen ayağa kalkıypr sonra ağlamaya başlıyor keşke daha küçükken yapsaydım bu uygulamayı daha rahat alışırdı. Emzirmiyorum artık ama ellerimi tut, ellerin üstümde olsun beni hissetmek istiyor hep o zamanda üzülüyorum. Bana ihtiyacı var diyorum. Ne zor şeymiş annelik merhamet tavan😊