Gizem37 bahar159357bahar gross marketler en uygunu canim kac numara oldugunu bilmeden yorum yapmak yanlis😀 Benim oglum 3 numara 43 tane var 23 tl
Zeynepadem umaydilara heyecanlanıyo emerken bide sütün fazla geliyosa normaldir öyle olunca kaldır dik bi şekilde sırtını ovala bişey olmaz inş zaten büyüdükçe azalıyo o tarz olaylarda
Mel-sin A101de uygundu sabrım arkadaş demişti. Sitesinden bir bakın isterseniz uygunsa mağazasından alırsınız
fatmaFf Ghamza Kayseri de yaşıyorum kayseri gross diye bir market var ordan alıyorum ya da iç Anadolu gross
bahar159357bahar Ates00 hiç aldınız mı siz. Yada alan varmı çevrenizde. Bende gördüm onu ama guvenemedim pek. Bide kapıda ödemesi olmadığı için almak istemedim acikcasi
GamzeeArmagan bahar159357bahar Bende geçen gün aldım denemek için mopaş marketten 30 adet 25.90mıydı neydi
Aybk bahar159357bahar bizim toptan markette 22 tl ydı en son gecen hafta, sleepynin sitesinde de tek paket 25,2 li 45 e geliyor