Babamı kaybettiğimiz gün hastanede yanında ben refakatçi kalacaktım sonra vazgeçtim biraz öksürdüğüm için gece onu rahatsız etmeyeyim diye kalmadım. Yanından döndüm ve 2 saat sonra ölüm haberini aldım. Yaşadığım en büyük pişmanlık o akşam yanında kalmamam. 1 yılı geçti, pişmanlığım geçmedi hala çok pişmanım