Gls ben 7. Senemizde evlendim 2,5 yıllık evliyim dediğin gibi sanki 10 yılı devirdim öyle bir bıkkınlık 🙈😅 hep derlerdi aynı evin içine girmedikçe tanıyamazsın diye aynen öyle. 7 sene boyunca ben onun öfkesiyle hiç tanışmamışm mesela takıntılarıyla kötü alışkanlıklarıyla. Evliliğe alışmanın yanında bir de yeniden tanıyorum onu. Kızım doğduktan sonra özellikle son zamanlarda artık bir şeyler biriktiği için sanırım soğumuş gibi hissediyorum sanki o kör kütük aşk bitmiş gibi 🙄