Gnnr Oğlum bir hafta sonra 10 aylık oluyor. Bizi neler bekliyor sevgili anneler? Beslenme, uyku, oyun ekseninde önerileriniz neler? 2 aydır kontrole gitmiyoruz artık bu ay götürmek istiyorum 😕.
Cellys Gnnr bizde 2 gun sonra 10‘aylik oluyoruzzzz🥳 Ama Ben kontrole goturdum hastanemizde zaten corona olmadigi icin.. 💙
_tospikannesi Gnnr bizimki diş çıkarıyor bilmiyorum o sebepten 10.aya girdik hersey degıstı uykusu var ama uyumak ıstemıyor odadan 1 dakıka yarılamıyorum çığlığı basıyor kucak ıstıyor yapışık geziyoruz resmen 9. Ay aşısını da geçenlerde olmustuk Aşıdan sonra mı huy degıstırdı anlayamadım atakta mı çok zorlanıyorum ben bu ara 😞
Ccansuu Gnnr 10 ay 6 günlük en çok yorulduğum dönem oldu 🦥tabi bunda havaların ve balkona çıkmak istemelerin de etkisi var 🤦♀️İstedikleri ve istemedikleri şeyleri çok net belli ediyorlar artık hanım hanım olan kızım cimcimeye dönüştü yatakta telefonumu bulmuş elinden aldım diye Tokat attı 🎃pek nazlı bi döneme hoşgeldiniz 🌱💫
Kutay_16 Gnnr biz de on ayligiz iştahsız link başladı bu beni çok üzüyor ağzına bişey koymuyor uyku düzenimiz iyi şükür bana çok düştü kucagimdan inmek istemiyr nere gitsek beraberiz uyurken kalkıyor yanında ben varsam devam ediyor yok beni göremedi mı basıyor çığlığı bazen taniyamiuorum oğlumu ara ara gel gitlerimiz var dış çıkarıyoruz havada sıcak ondan
Gnnr Cellys Ben de götüreceğim Pandemi hastanesi değil gittiğimiz hastane kalabalık da değil, gitmek lazım diye düşünüyorum. Ek gıda nasıl gidiyor? Yeni şeyler deniyor musunuz?
Gnnr _tospikannesi şuan atak dönemi zaten 😊 harika haftalar programından bakıyorum da daha 24 gün var bizim atağın bitmesine 😬ok ağlayarak uyanmalar başladı bizde de. 6 dişi var azılardan biri zorluyor beyazlamış. Gece uykusuna dalışı çok geç oluyor bazen genelde 22:30 civarında. Biraz sarkınca fena oluyoruz. Uyku saatimizi öne çekmeye alıştırmak istyorum ben de .
Gnnr Ccansuu İstediğini artık çok net ifade ediyor yapmazsan sinirleniyor çığlığı basıyor bizimki de bir de anlayışı var yerim onu ben 😘
Eymeniim İstediği birşey olmayınca çok sinirleniyor elinde ona zarar verecek birşey varsa almaya kalktığımda yine ağlıyor bağırıyor odadan çıkınca ağlıyor kucakta durmak istiyor asla benden ayrılmıyor bir yere koycagim zaman ayaklarını kollarını bana sarıyor bırakmayayim diye istediği şeyi gösteriyor resmen beni kullanıyor uyumak istemediginde benimle savaşıyor hele altını değiştirmek mümkün değil açtığım gibi boklu bile olsa hemen kaçıyor yemek yemek istemiyor her beslenme saati bana stres gecede defalarca kalkıyor çok huyu bozuk ya delirmek uzereydim bende sanki ergenlikle gibi
Gnnr Eymeniim Bu sinir durumu bizde de aynı öyle bir bağırıyor sünirleniyor ki bu çocuğa ne yaptılar dersiniz 😅 tüm mahalle duyuyor bizi. İstediği şeyi inanılmaz bir beceri ile anlatıyor artık camdan bakmaya bayılıyor. Bahçede bir bebek görsün yine çığlık atıyor. Dış kapı sesini duyduğu anda olduğu yerden jet hızıyla kapıya emekliyor. Dün gece 3 te uyanıp 4 e kadar uyumadı. Bizimle uyuyor, yatağın yarısı ona ait 😊 biz sıkışıp tepişip uyuyoruz.
Alpveannesi07 Bugün 10 aylık oldu ben bu dönemi çok sevdim resmen küçük adam oldu artık bebek olarak görmüyorum isteklerini çok net anlatıyor iletişim arttıkça daha zevkli oluyormuş bebek bakmak daha hiç dişi çıkmadı asla emeklemiyor gece elli kez uyanıyor anne sütü almaya tam gaz devam baba dede gel byby falan öğrendi yorucu ama güzel bir dönem inşaallah atak biter çünkü yüzünü zor güldürüyorum hep mızmız kucak delisi
Gnnr Alpveannesi07 Ayy yerim onu ben de bilinçlendikçe daha çok seviyorum. İletişim becerileri o kadar arttı ki küçük adamının. Gülüşleri, istediği şeyde ısrarlı tavrı birey olduğunu çok net belli ediyor tonti ❤️. Kitap okuyoruz eşimle inanılmaz odaklanıyor dikkatini çok çeken bir başka şey yoksa tabi 😊.
Gnnr Cellys Ben henüz tavuk denetmedim, organik bulmak zor oluyor. Bu aya mı mahsus bilmiyorum ama iştahlı kuzum her şeye hayır demeye başladı. Kafasını hayır demek için sallamayı da öğrendi öğünler sizlere şenlik 😬
Bbsozlm Bi ilk kolik döneminde çok zorlandım bide şimdi sanırım 🤦🏼♀️ Çok zormuş bu ay atağı yemek istemiyor mama diye ağlıyor yatmak istemiyor uyumak istemiyor oturmak istemiyor emekliyor gidiyor yarı yolda kendini salıp kaplumbağa gibi kendini yere vurup ağlıyor kısacası İstemiyor ve Ağlıyor bide üzerine üst 2 dişi patladı o eklendi canları sağolsun iyi olsunlar ama ataktanda etkilenmeseler çok iyi olurdu 🤦🏼♀️😂