Sule4141 biz aptamilden geçtik bebelac a çok pişmanım açıkcası ama yemiyodu amptamili aslında iştahsızlıktanmış yememsi bende mamadan zannettim 27 aylık hala bebelac yiyo tadını çok seviyo ama ilk geçtiğimizde gaz çok yapmıştı gerçi aptamil de yapıyo ama kiloya gelince malesef kilo aldırmadı. Gerçi bünye meselesi biraz belki sizde öyle olmaz