10.5 aylık bebeğim doğduğunda çok gazlı bir bebekti sürekli ağlardı 5.ayda gazımız bitti oh rahatladım dedim ama şimdide aşırı huysuz ne yapsam memnun edemiyorum artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım siz neler yapıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz gerçekten tükendim artık.