Hgt Dört buçuk aylık olduk oğlumla ve salyamız hiç durmuyor. Görünürde daha diş yok ama çıkacak diyorlar . Şimdiden böyle bir başlangıç normal mi sizce 🤔 huzursuzluk da var tabi biraz . Bu huzursuzluğun önüne nasıl geçebiliriz ?
17062019 Hgt bizim 4 aydan beri var o salya ve huzursuzluk..11 ay 6 gunluk olduk ve daha 1 tane bile dis gelmek bilmedi😏😏😏
Mm2101 Hgt Benim kızımda 4 ay 4 günlük aynı durum bizde de var salya artışı, huysuzluk, uykuya geçişte zorlanma ve sürekli bişeylerle damağını kaşıyor fakat henüz hiçbir şey yok🤷🏻♀️😣
_mutluanne_ Hgt bizde 4. Ayda başladı salya 10. Ayda 1 tane patladı gerisi gelmedi bunlarda bi 10 ay sonra gelir heralde😊😊
Hgt 17062019 daha devam edecek mi yani diş çıkana kadar ? Ayyy diş çıktıktan sonra da devam ediyor değil mi napabiliriz ek olarak acaba ??
17062019 Hgt dis ciktiktan sonra rahatlar Allahin izniyle.birde her cocuk bir degil.ilk oglum 7 aylikken cikardi disini.bu oglum yasina girecek ama yasli dedeler gbi😃
Hgt Mm2101 ayneeennn kaşımaya çalışırken daha çok salyası akıyor 😂 dişlik aldım erken mi oldu bilemiyorum ama çok kaşınıyor gibi tepki veriyor bıdığım dayanamadım ☺️
Hgt 17062019 evet her çocuk bir değil ama süreç aynıdır herkeste muhtemelen . Nelerle karşılaşacağımı merak ediyorum ben de ☺️
_mutluanne_ Hgt evet hem bizim icin hemde bebisler icin çok zor bir süreç iştahı kapandi sürekli ağlıyordu salyası akıyor eli ağzından hiç çıkmıyordu halende öyle ne bulursa ısırmak istiyor 🤗
_mutluanne_ Hgt inşallah canim rabbim mısır gibi patlattı versin sizde bi sabah uyanın aaaa dış cıkmış dersiniz bizim gibi 😊