Merhaba arkadaşlar benim size bi sorum olacak hemen hemen 7 aydır spiral ile korunuyorum ama bu son iki aydır adetim bittiği halde lekelenmelerim ve bazen hafif sancım oluyo bu durumu yaşayan var mı bu arada doktora muayene oldum ultrasonla baktı spiral rahimde merak etme korur seni dedi ama ben bu lekelenmelerden dolayı çok tedirginim bi yandan ya beni korumazsa diye korkuyorum bi yandan da spirali çok korkarak taktırmıstım yine aynı işlemi yaşamaktan korkuyorum bu konuda spiral ile korunan arkadaşlar Bilgi verebilirmisiniz 🥺