Hira12 benimki de 2ay 13 günlük. Bende iki gündür bunu düşünüyorum. Yaklaşık bir aydır gece kendi uyandığında emziriyorum. Keza iki üç saatte bir kalkardı. Şimdi 5-6 sâate çıktı bu. Deliksiz uyuyor güzel birşey ama acaba beslenmesi az mı geliyor diye içim içimi yiyor. Birde dün sabah bezinde pembe leke gördün biraz fazlaydı. Susuzluktan mi yoksa doymadigindan mi bilemedim. Dün gece uyku arasında emzirdim bilemiyorum ya kafam çok karıştı.