İki çocuğum var biri yedi yaşında digeri 4 aylik normalde ilde oturuyoruz eşim malciliga başladı o yüzden köyüne geldik koyun bakıyor esim virüsten dolayı is yeri kapali olunca..köydeki evlerinde bir tek halası var hic evlenmemis bekar onla beraber kaliyoruz fakat kadin seker hastasi 65 yaşında sekeri aşırı yukseliyor komaya giriyor bir hafta hastanede yattı geldi uc gündür altina kaçırıyor ben temizliyorum ama cok zorlaniyorum psikolojik olarak bittim resmen Mantigim diyorki : kayinbabam var kaynanam var onlar gelsin baksın gorumcem var el kiziym bana ne karı var ki diyorum hic birinede eline.sagliga gecmez yani Vicdanim diyorki : kimse bilmesin allah bilsin allah rızası icin yap..tksiniyorum bir yandan çocuklar mikrop kapacak diyede korkuyorum bir yandan kendinide temizletmiyor çünkü hali yok mesela az önce koltuga yaptı temizleyemedm üstüne örtü serdirdi elini yikatmiyor sildirmiyor bi nevi yatalak gibi yani siz olsanız napardniz çıldıracam ben düşünmekten ??😢😢