EG1994 11 aylık d vitaminini biz hiç kullanamadık. doğduğunda bıngıldak kapanmak üzereydi gittiğimiz bütün doktorlar da kullanmayın dedi ve hala diş yok. 3 gündür ateşleniyor ateşi 38 üzerine cıkmadı şu ana kadar ishal de olmuş bilmiyorum daha önce dişi de çıkmadığı için emin olamıyorum dişten mi 😒