Merhaba anneler. 12 gün önce doğum yaptım ama şu 2 3 gündür biraz stresli geçiyor bebeğimin gaz problemi var uyumuyor ağlıyor falan. Normalde göğüs kalkanı kullanıyordum göğüslerim dolunca içine akardı. Dünden beri hiç akmıyor dışarı sütüm mü gidiyor ne oluyor korkuyorum