asenalparslann Alparslan kakasını yaparken çok zorlanıyor sizde öyle birşey oluyor mu?Kakasını yaparken ağlamaktan mahvoluyor.Asena’da ise böyle bir duurm yok 6 günlükler daha.Normal mi?
Misskokulum asenalparslann gayet yapması gerektiği kadar yapıyor kabiz da değil Gazı var büyük ihtimalle ayaklarını sıcak tutun gaz ilacı kullanmıyorsunuz henüz değil mi?