Zlm2733 Kendisi tek başına gitsin o evde olmasa inanın daha az yorulacak gibisiniz. Siz bütün sorumluluğu almışsınız eşinizde biraz merhamet olmadığı için işine geliyor bu durum. Patlayacaksınız en ağırından ya da dediğim gibi hiçbir işini yapmayacaksınız. Sen neden kendini yoruyorsun ya , kim için. Bir de sahur hazırlıyormuşsun tamam sevap ama inan kendine bu kadar zulüm etmen günah. Değerini bil biraz , alıştırmışsın bence eşini. Herkesin kocası çalışıyor yoruluyor , eşim daha eve gelmedi çalışmaktan. Ama ne yapayım bende evde bacak bacak üstüne atıp çay yudumlamıyorum ki.