Dhmi yüzüstü dönmeye başladı, arkamı dönemiyorum, yanından ayrılırsam kıyamet kopuyo. çıngırak vb oyuncaklar en fazla 5 dk ilgisini çekiyor. gündüz uykularımız tek kelimeyle felaket en fazla 45 dk. sürekli bi kucakta olacak ve o kucaktayken biz de ayakta olucaz. oturunca ağlıyo. emerken sürekli bırakıp bırakıp oraya buraya bakıyo. gece uykuları çok düzenli bi çocuktu, son 3 gündür o da yok 😔 “çekirdeksiz domates” diye bi şarkı var, ağlarken onu açıyorum sakinleşip gülmeye başlıyo. evi çöp götürüyo hiç bişeye elimi süremiyorum. söyleyeceklerim bu kadar 😱 (postu açmanızı bekliyomuşum, ne ağladım ama 😬)