Zehranisa Dun dogum yaptm bugun gogus acisindan emzirirken aglicam nerdeyse 2. Bebegim yara olmaz diye dusunuyordum ama yine oldu uyguladiginiz biseyler var mi kizlar yardimmmmm
Usakliomer Zehranisa cok cektim yanlış emzirmeden oluyor bebek tam kavrayamiyor vs.. Lanshinoh kullandim gogus pedine zeytinyag damlattim göğüs ucu kismina. Emzirmeden önce ve sonra sutumle masaj yaptim… Aklima gelen bunlar
Alim7189 Zehranisa gogus kalkani ve lansinoh krem. Kremi surup gogus kalkanini takin. En kisa zamanda iyilesecektir. Yani ben ole atlatmistim
Balanne_ Zehranisa krwm sürğp streç ile kapatın cok fayda ediyor kreö olarak gece madecassol kullandım 2kere suyla yıkadım güdüz lonsinoh kullandım yıkamaya gerek olmadığı için inanılmaz faydası var strecin
Mirayinnanesi Gizdt gumus kapaklar ilk 10 gun lansodun zeytinnyagi sürdüm gecmedi aglayarak emziriyordum gumus kapaklar sayesinde 3 gune toparlandi zevkle emziriyorum suanda😉
Merve_mina Benimde çok yara olmuştu zımpara gibiydi her emzirdikteb sonra zeytinyağı sürüyordum şimdi iyi durumda
Gizdt bimohr1406 evet onuda denedim şimdi her emzirmeden sonra madecassol sürüyorum biraz yumuşatıyor
Doga20 Zehranisa ahh o göğüs yarası bebeğimi emzirirken acıdan hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Ben avent Philips marka göğüs kalkanı aldım onu taktiktan sonra biraz geçmeye başladı açım şu çok şükür acı yok yaralar kapandi.