eliffozpogda Ben öksürük için prospan kullanıyorum çok iyi gliyor 1 2 defada etkisini görüyorum bebeğim 3.5 aylık ve şurup bitkisel
eliffozpogda [bilinmeyen] sterimar sprey al sık burnuna. Benim bebeğimde burnu tıkalıydı hatta bu sebepten 3 gün emmedi çok şükür o sprey burnunu açtı canım
Oznurfurkandeniz eliffozpogda merhaba cnm sterimar ı sıktıktan sonra burun aspiratörü kullanıyor musunuz gerek oluyor mu
Oznurfurkandeniz eliffozpogda benımkin de de ıkı gündür hırıltı var burnu sümük yapıyor devamlı bugün alıp denicem ben de
eliffozpogda Oznurfurkandeniz kesinlikle çok iyi geliyor ben o problemi ortadan kaldırdım gibi birşey