Uyku eğitimi alan arkadaşlar bu eğitimde ilk gecemiz. Gece sık uyanan ve emmeden uyumayan bebeğime gece ilk uyanmasında yatır kaldır ve şş pat yöntemi uyguladım. Uzun bir süre ağladı daha sonra 10 dk aralıklarla ağlamaya devam etti sakinleştiğinde emzik verdim uyudu. Emzik vermeden mi uyuması gerekirdi? Yanlış mı yaptım acaba?