Tazeanne41 Kızlar merhaba 40 im çıktıktan 10 gün sonra regl oldum 10 gün sürdü neyse bu ay 7 gün gecikti hala olmadım böyle düzensizlik yaşayan var mı aranız da
ayazasaf Tazeanne41 40 ımdan 7 gün sonra regl oldum sadece 3. Ayda 5 gün gecikti öldüm öldüm dirldim 😄 10 aydır her ay sektesiz devam
MerveNurT Tazeanne41 kişiden kişiye değişir tabide benimde hep önceden düzenliydi doğumdan sonra hep düzensiz oldu bi kısa sürdü bir uzun hep geçikti vs 7 aylık bebeğim hala düzensiz ne zaman yoluna giricek bilmiyorum ☺️😅 bende emziriyorum onunda etkisi var dediler
Tazeanne41 ayazasaf ay bende en sonunda test yapcam ama öyle birşey de olmadı normal de benim adetlerimde çok düzenlidir
ayazasaf Tazeanne41 valla ben düzenli adet olduğum halde karnımda seyirme oluyordu defalarca test yapıyordum kan testi hemde 😂 doktorum ultrasonla baktı diyo bomboş bişe yok 😄 sonra eahatladım birde ben emzirmediğim için hap kullanıyorum %99 koruması varken