Elif2904 23günlük bebeğim gaz sancısı cekiyor sanırım dün iftardan sabah 4e kadar uyumadı com uzun süre ayık kalıyo normal mi:( birde sabahdan beri kala yapmadı ıkınıp duruyor ama ne yapabilirim😬☹️☹️
Gl_pri Elif2904 şurup değil ama bence fitil ver paranox ben kullanıyorum doktorumuz vermişti yada hareket ettirebilirsin biraz ben yapıyor rahatlıyor
BuseCan Elif2904 biogaia ve sap simplex gaz damlasını kullanabilirsin birde mama ya da sütüne bir çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin hem rahatlatıyor hem kaka yapıyorlar
MerveNurT Elif2904 benim erkek bebeğim onunda 3 gün gaz sorunu olmuştu (sab simplex) 7 damla damlatılıyordu ben 4 5 damla damlatmıştım ve o gün gaz problemi geçmişti çok memnun kaldım bu markadan ☺️
Aryemus_3 Elif2904 çaresizlikten bazen anneler herşey veriyorlar el kadar bebislere acıyorum ben damlaları verirken bile çünkü küçükler sindirim sistemleri gelişmemiş zeytinyağı içirmek yerine popo deliğine biraz sürün bizim doktor öyle demişti karnına masaj yapın