Merhaba, 7 aylik oglum bugun bizi soka soktu.
Esimle yurtdisinda yasiyoruz, kimsemiz yok. 0-4 aylik zamanlarinda disari cikartiyorduk, yarim saat gecmeden pusette agliyordu, kucaga aliyorduk yine agliyordu, mecburen hemen eve donuyorduk. Ama daha bebek, sikiliyor diye dikkate almiyorduk. 5. ve 6. Aylarinda da bu devam etti. Sabir sabir diyerek her seferinde eve donduk. Tabii sonra bu corona olayi patladi biz bir ay kadar eve kapandik. Bugun hava guzeldi disari cikalim dedik 15 dakika sonra tekrar mizmizlanmaya basladi. Eve donene kadar da (kucagimizda olmasina, sacma sacma guldurmeceli oyunlara ragmen) mahalleyi ayaga kaldirdi, bir turlu sakinlesmedi. Katilarak agladi. Eve geldik hala agliyor. Uykusunu uyumadi uyandi.
11 aylikken krese baslayacak, biz esimle kara kara dusunur olduk. Ne yapariz bu cocuk boyle devam ederse :( bir bebek pedegogu ile gorussem mi? Oneriniz var mi? Bu durumu yasayan, cozum bulan anneler yardim lutfen.