Elka Duygularınızı üzüntünuzu cok cok iyi anliyorum.Bizim de 10 günlük bir yenidoğan yoğun bakımı surecimiz olmuştu ☹️ Doğumdan sonra hastaneden bebegimden ayrı çıkmak inanılmaz kötüydü.Ama geçti hepsi su an 1 buçuk yaşında.O zamanlar hic gecmeyecek zannediyordum ama inanın hepsi geciyor.Ve siz ne kadar güçlü olursanız bebeginiz de o kadar güçlü olacaktır.Rabbim tez zamanda şifa versin anneciginin yanına gelsin inşallah 🤲