Fatmabrn Kızlar 15 günlük bebeğim var şuan Gaz sorunumuz yok acaba bebeklerde ne zaman başlıyor gaz sıkıntısı? Kimileri 1 Aydan sonra diyorlar doğru mu?
MerveNurT Fatmabrn benim erkek bebeğim onunda 3 gün gaz sorunu olmuştu (sab simplex) 7 damla damlatılıyordu ben 4 5 damla damlatmıştım ve o gün gaz problemi geçmişti çok memnun kaldım bu markadan ☺️
Tatliskooo Fatmabrn çok değişken aöa genelde 3 haftalık bir aylık civarı başlıyor . Bazı bebeklerde hiç gaz olmuyor kendini şartlamayın belki olmıcaktır
Aryemus_3 Fatmabrn basta biogaia sonra relactaz şimdi nurse harveys kullaniyoruz bugün doktorumuz sap simplex verdi
esrakyz Benim de kızım 16 günlük gaz problemi var doktor metsil verdi yeni başladım henüz. Sürekli huzursuz bu yüzden. Masaj falan yapıyoruz hep ama yeterli değil. Bir önerisi olan varsa sevinirim.